söndag 4 september 2011

Dagbok

Detta skall vara som en dagbok.
In hit skall skrivas all motion och allt vad jag äter...  :)
Lite som en bridget jones dagbok...  haha!  :)
Idag, måste jag vara ärlig. Varit jävlit lat!
Sovit, sett på tre filmer! Min vecka har annars varit hektisk med för lite sömn! Massa att göra i privatlivet och med jobb! Ville ta igen all min sömnbrist! Ibland måste man få ladda batterierna!
  Ätit... Fyra reissumies med ost o skinka. Allt hittills. Är ärligt sagt lat att laga grönt! Fy på mej! Vet! Där bord jag skärpa mig totalt! Druckit, ngra stora kaffe med mjölk och vatten!
  vatten måste man dricka minst 2-3 liter dagligen! Rent härligt och gott kranvatten! Fick veta av läkaren på rehabiliteringen att jag dricker för lite vatten, därför jag sett så plufsig ut!  :/  Så här är det nu skärpning ang den saken!  :)
  Nu skall jag fortsätta min kamp. Måste ut på en promenad!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar