onsdag 7 september 2011

Fick ett brev

  Det kom ett brev per post idag. Där var uttalandena all vårdpersonal hade skrivit om mej. Allt var nedskrivet vad vi hade diskuterat på min rehabilitering. Socialterapeuten, psykologen, fysioterapeuten, läkaren, kostrådgivaren och likaså han som gjorde alla konditionstester med oss.
    Fick reda på en massa, en massa tänka på. Min hållning måste jag jobba med, likaså min kondition som måste bli bättre. Bukfetman måste med bort!
   Blev en 45 min promenad idag på kvällen, fast det regnade. Mat, liten portion spagetti med köttfärs sås och andra halvan med talriken färska grönsaker! (Gurka, tomater, ngra vindruvor och grynost)  det var 19 tiden på kvällen efter promenaden. Nu bara dricka vatten och snart och sova!  :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar