torsdag 22 september 2011

lunginflamation

var till läkaren idag när detta bara fortsätter...  Stägring på morrgonen, och feber på kvällen och rosslande hemsk hosta!
   Har lunginflamation! Jävlit kul! Så är nu på pencilinkur! Sover för det mesta och uppe ibland. Sjukledig hela veckan!

Ngt positivt...  provade idag en tunika som jag köpte före min semester i juni. Skitsnygg, men jag såg då ut som en gris i den!  :)  Dock ville jag bara ha den fast den var skitdyr och ett märkesplagg gjort i linne!
Provade den idag och såg mycket snyggare ut på mej nu!  :)  Gubben förbjöd mig tidigare att gå ut i den, nu skulle han låta mej fara ut bland med folk med den på!
   Så, mindre portioner mat, druckit mera vatten, mera motion har gjort sitt spår!  :)
Fast nu är det på uppehälle med motionen, men matportionerna består och intaget av vätska!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar