söndag 4 september 2011

Kampen

Är en kvinna som har, ja aldeles för mycket fett kring min mage...
Vet att jag ej borde klaga. Är ju mitt eget fel!
Intaget av energi har bara varit större än det förbrukade!
  Skall nu börja blogga som helt anonym.
Vill bara dela av min erfarenhet och min kamp.
Helt enkelt skriva av mej.
Till saken...
Var för ngra veckor sedan på rehabilitering för överviktiga. Varade i nie dagar. Ärligt sagt, det var de nie lyckligaste dagarna på länge!
Fick ägna mej åt bara mej själv! Gå på lektioner, äta sund och god mat! Och TRÄNA! Gick på gym på kvällarna och var även och simmade! Extra motion förutom det vi gjorde på dagstid!  :)
  Skall nästa gång dit i november! Guud vad jag väntar!
Nu skall jag istället skriva en blogg om kampen!
Helt enkelt skiva mina tankar, upp och nedgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar